Handledarkurs

Då hade man äntligen varit på den 3 och ½ timmes långa hanledarutbildningen. Det finns inte så mycket att säga om det förutom att det säkert var nyttigt att få veta det som berättades. Och nu återstår bara ca en månad innan jag får börja köra. Blä för att vänta!
Nu är jag faktiskt trött och klockan är bara 22.20. Det är illa när det är lov och allt. Men sängen är väldigt lockande just nu och det dröjer nog inte innan jag gör mitt täcke sällskap.

Vill bara berätta att jag har fått min första bränna för i år också! Inte så där brunt och fint förvisso, utan en liten röd fläck på bröstkorgen. Jag satt ute och solade och hade inte en aning om att det fanns ställen på kroppen som blev ofrivilligt solat då det var meningen att bara ansiktet skulle få sin stänk av strålarna. Men om nån dag har det säkert gått ner så slipper jag se ut som att någon har slagit mig.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0