Grattis Mandi!

Idag blir min kära syster 15 år. Vi var uppe i ottan för att störa henne i hennes skönhetssömn med vår inte alls morgonfalska skönsång. Sen var det dags för skola. Jag fick reda på tre prov och samtliga vill jag bara glömma så fort som möjligt. Jag var ganska övertrött hela dagen så många skratt för ingenting blev det. Roligast idag var nog när det från ingenstans dök upp en kille i trappan när vi var på väg ner och Marika skrker till så att han nästan trillar baklänges. Som sagt: övertrött.
Nu fortsätter firandet av Amanda. Gästerna har faktiskt redan kommit så jag borde nog gå och vara lite social.

image26
Den här tårtan skulle inte jag tacka nej till.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0