Fri som en fågel...nästan

Äntligen har man gjort proven för veckan och kan ta det lugnt, fast jag har en franskaläxa att göra men jag fattar inte vad man ska göra så den får förbli ogjord. Jag kan inte riktigt säga hur jag tror att provet gick för det kändes varken bra eller dåligt. Vi slapp engelskan idag också, hade HRL istället. Det känns bra att kunna det nu ifall man blir tvungen att rädda livet på någon, fast jag hoppas man slipper just det. Instruktören berättade att det inte var ovanligt att folk spydde när man utförde HRL så jag hoppas verkligen att jag slipper utföra det. Fast det är klart att om man nån gång blir tvungen att göra det så får jag väll ställa upp då.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0