Blir inte alltid som man tänkt sig...

Idag hade jag tänkt att jag skulle vara friskare och jag tänkte att solen skulle skina, för jag hade nämligen planerat att ta en promenas längs älven. Men när jag vaknade imorse så kände jag på en gång att bihålorna var helt ömma och när jag sedan tittade ut genom fönstret så fanns inget annat än en massa moln på himmelen. Solen kom inte fram förrän på eftermiddagen men jag kände mig fortfarande krasslig så jag hoppas på en vacker dag imorgon eftersom jag då har bestämt mig för att vara helt frisk!
Dagen tillbringades istället här hemma med min syster. Förmiddagen ägnades åt att städa, sen blev det Yatzy men Mandi. Jag vann! såklart. Sen åkte vi ner till mamma för att ta bilen till Maxi för att handla. Jag tjatade till mig en ansiktsmask och någonting som man kan ha i badet för "en friskare känsla" , och det lät ju bra så nu hoppas jag att det kanske kan få mig friskare lite snabbare.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0