vissa dagar

Ibland får man såna där dagar när det bara är en sak som gäller, när man fastnar för något. Oftast är det en speciell låt eller kanske en en fras som går på repeat i huvudet. Idag är det ,som förra rubriken skvallrade om, bara Jimmy Eat World som gäller och speciellt låten The Middle. Men nu känner jag att jag behöver höra något nytt, gärna något som jag aldrig hört förut eftersom det är något av det bästa jag vet, upptäcka nya band, artister eller stilar. Så nu blir det ut på nätet och leta.

En annan sak som jag fastnat för idag är godis och andra sötsaker. Jag borde skämmas, och det gör jag! Jag har dåligt samvete eftersom jag nu brutit mitt löfte om att inte äta godis på vardagarna. Men jag tror att det får bli en paus med det under sommaren, så börjar det igen samma dag som skolan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0