the middle

Förlåt! Jag vet att det är mycket jobb-tjat här på bloggen nu. Men jag kan inte hjälpa det! Så lycklig, så lycklig är jag över att ha det sommarjobbet jag har. Det är helt perfekt om man tänker efter, jag få chansen att verkligen leva ut min kreativitet. Så länge jag kan minnas har jag skapat och hållt på. Det första jag gör när jag är uttråkad är att skissa och måla, sätta mig vid pianot och spela egna låtar (inte världsklass på dem direkt, haha) eller göra något collage på datorn eller på papper. Så det här jobbet passar mig riktigt bra, även om det just nu är riktigt svårt att komma på några idéer att skissa ner. Men om man ska sammanfatta jobbet så är det som att ha sommarlov fast man går upp kvart i sju och cyklar en timme senare till ett ställe där man mest sitter och ritar. Fast imorgon blir det lite annorlunda, då ska vi vara på Kronoparken tillsammans med den andra gruppen, vi ska se lite på hur området ser ut där uppe och om man kan se några skillnader samt presentera vårat material för varandra. Men nu ska jag sitta här ett tag och söka på vattenfall.

puss!

Kommentarer
Postat av: marika

oooh, ska ni hem till mina trakter :D

2008-06-26 @ 21:13:28
URL: http://marikkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0