Tanden är hel

Så var tanden lagad tillslut så nu vågar jag äntligen äta rabarberpaj som jag har varit sugen på hur länge som helst. Nu ska jag försöka skriva klart inlämningsuppgiften och plugga inför proven. Helst innan mamma kommer hem för då sk vi nämligen fara iväg till affären för att köpa något till resan imorgon. Det ska bli så roligt och jag ser mest fram emot att åka höjdskräcken. Lite nervöst är det men det ska göras. Lite tråkigt är det att det är så få i klassen som ska med in på Liseberg, de flesta ska väl passa på att shoppa lite antar jag. Jag såg att det skulle bli 28 grader så det kommer bli skapligt varmt men då är det tur att det finns flumeride och kållerado!
Nu är det plugg, plugg och plugg som gäller.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0