Nattbad...

... är något jag verkligen känner för nu. Det är varmt som i en bastu i mitt rum just nu och jag vill inte öppna ett fönster eftersom rummet då troligtvis kommer stormas av mygg och andra flygfän. Och då komer jag aldrig klara av att sova. Fast det spelar ingen roll om jag somnar lite senare eftersom jag inte behöver gå upp förrän halv tio. Skolan börjar klockan 11.55 (tror jag) men jag ska till tandläkaren innan för att äntligen laga min tand. Eftersom det inte var så farligt senaste gången jag lagade den så tyckte jag att jag kunde gå själv den här gången men då insisterade mamma på att hon skulle följa med. Jag skulle gissa att det är för att träffa min nya tandläkare. Och jag kan tyvärr inte hindra henne.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0