klagdag

När man vaknar på morgonen av att det blixtrar och ösregnar när man har planerat att cykla ner till stan så blir man inte sådär jätteglad. När det sedan börjar hagla så blir det ännu värre. Visst, jag tycker det är mysigt med ett åskoväder men inte idag. Nu är vädret återställt till sol men vad hjälper det när man har ont i magen och är allmänt grinig. Så det där med att ses på stan är uppskjutet. Nån annan gång sötis. Så nu sitter jag här hemma och gör som jag brukar när jag känner mig nere, jag låter kreativiteten flöda. Så lite gladare känner jag mig nu när jag har fått måla av mig lite. Och nu ska jag installera photoshop på nya datorn som jag fortfarande inte har gjort, men nu är det dags och jisses vad jag har saknat det.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0