Gbg

Så! Nu har jag tid att berätta om gårdagen. Vi kom fram vid kl. 11 nån gång och då var det Universeum som gällde. Det är inte lika roligt när man redan varit där några gånger, men det var ju lite roligt att det var en kille som raggade lite på mig och Marika, haha, men det fick han inte mycket för. Sen var det Världskulturmuseet som stod på tur och det var inte mycket att hänga i granen. Jag tror att vi var där i 10 minuter sen gick vi. Men toaletterna var väldigt fräscha så det får de ett plus för! Sen var det äntligen dags för resans höjdpunkt: Liseberg! Man blir som ett litet barn igen direkt när man har gått igenom portarna. Och jag fullkomligt älskar det! Jag är mäkta stolt över mig själv som faktiskt vågade åka Kanonen. Det trodde jag aldrig att jag skulle göra men den var faktiskt riktigt rolig.  Och så vågade jag åka ännu en sak som jag aldrig vågat förut nämligen Höjdskräcken. Den rekommenderar jag till alla som inte har provat för det var så underbart härligt när den helt plötsligt släppte och man föll rakt ner genom luften. Sen blev det såklart Balder, Kållerado och de gamla vanliga. Superkul! Vi var helt slut på bussresan hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0