Första dagen på jobbet

Två timmar tog introduktionen, så det var inte en särskilt jobbig första dag. Vi gick en rundtur i orrholms-garaget och kollade sen lite på annat i området och det verkar inte vara ett tungt jobb som ska göras de närmaste tre veckorna. Det viktigaste var att vi använde fantasin. Imorgon drar vi igång på riktigt på rud och jag tror att det kan blir kul.
När vi var klara gick jag in till stan igen där jag sprang runt i en timme och kikade lite, det var ett tag sen jag var på stan så jag kände att det var dags nu. På torget träffade jag Tessi. Söta Tessi som jag inte sett på flera år känns det som. Och det var härligt att se henne igen, vi tog en liten promenad och pratade massa strunt.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0