Sista dagen på jobbet

Sista dagen på jobbet alltså och jag lyckades ta mig iväg. Min handledare ringde imorse och sa att vi bara skulle ses en kort stund så jag tänkte att det nog skulle gå bra. Och det gjorde det. Jag fick underskriften på lönepappret och 66 timmar har jag ändå lyckats skrapa ihop även om jag gick miste om drygt 1000 spänn under dagarna på sjukhus och hemma. Det kändes lite konstigt att det var sista gången man såg alla men nån gång springer man säkert på dem på stan. Men nu är det helg och på något konstigt sätt känns det mer okej att vara "sjuk" då och bara sitta stilla.


Det här gräset gjorde mina ben plaskblöta på väg hem från bussen idag. Gillades inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0