ingen tid för vila

Nu är resan i farozonen. Vi har nästan nyss kommit hem från akuten. Min syster har vurpat på mopeden och blev körd med ambulans till sjukhuset. Inga ben är brutna eller några andra allvarliga skador, men hon har väldigt ont i benen och det är inte säkert att hon klarar av liseberg. Men det spelar ingen roll, jag är bara lycklig över att hon lever och har alla kroppsdelar i behåll. Om man ska se något komiskt i det här så skulle det vara att vid exakt samma tid för exakt två veckor sen var jag också på akuten. Så nu får vi hålla tummarna för att detta inte kommer bli en vana. Efter en helg som har innehållit alla möjliga känslor, skratt till tårar, så är jag nu väldigt trött och sängen skulle inte vara helt fel.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0