Monday Monday

Så var det måndag igen. Fast det gör faktiskt inte så mycket för jag känner på mig att den här veckan kommer att bli tusen gånger bättre än den förra. Det finns några saker inplanerade som jag verkligen ser fram emot till exempel hockey på torsdag och Markus Krunegård på lördag. Så nu är plånboken så där full av biljetter igen. Härligt! Det är då jag gillar den som bäst.
Det blev en mysig liten biltur tidigare ikväll med Marika. Bruttan har ju tagit körkort så självklart måste man ut och åka lite. Eller så liten blev inte turen. Vi åkte över nästan hela Karlstad plus en sväng på Hammarö. Jag älskar att åka bil när det är mörkt fast Marika tyckte inte att det var fullt lika roligt att köra i mörkret, och det kan man ju förstå. Mysigt var det i alla fall! Tack för det!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0