Make my wish come true

Julen är enligt mig den bästa tiden på året och det känns lite jobbigt att den är över så snabbt. Som tur är så kan man fortsätta mysa med julkänsla ett litet tag till. Jag kom fram till att det kommer bli tre utgångar på en vecka. Inte mig emot eftersom jag nästan alltid är på om det vankas fest. Och igår var en av dessa tre avklarad. Och om jag ska vara helt ärlig så kunde jag lika gärna stannat hemma för jag hade inte särskilt roligt. Det är bara att hoppas på att lördagen blir bättre vilket jag är säker på att den blir!
Nu ska jag leta upp lite knäck och sen sova tills jag ska iväg på årets förhoppningsvis sista julbord.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0