I can feel the soil falling over my head

Nu är det inte många dagar kvar innan man får byta ut den där åttan mot en nia. Inget gör mig gladare just nu än tanken på att det snart är ett nytt år. År 2008 har verkligen varit året då allt hände, ett år som jag kommer minnas så länge jag lever och ett år som har satt sina spår. Det har hänt mer än vad jag har orkat bearbeta och jag vill be om ursäkt till alla som jag har sårat eller betett mig illa mot, det var aldrig med mening och jag ångrar det djupt. Helst av allt skulle jag bara vilja ta en paus från mig själv just nu, men eftersom det verkar mer eller mindre omöjligt så har jag bestämt mig för att istället ta en paus från bland annat bloggen, jag vet inte hur länge men jag vet att jag kommer fortsätta blogga senare eftersom jag faktiskt tycker att det är både roligt och skönt att skriva av sig sina tankar och händelser från dagen. Men nu behöver jag få lite ordning på allt igen och börja göra allt det jag tycker om att göra som har fått stått vid sidan alltför länge. Det kanske händer att det dyker upp ett inlägg lite då och då om andan faller in.

Gott nytt år på er!



Oh well, enough said

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0