Grattis 43-åringen!

Idag är ingen vanlig dag för det är min pappas födelsedag! Hurra! Min syster tvingade upp mig tidigt imorse för att sjunga för honom. Hon sa att hon var rädd att han skulle hinna vakna innan vi kom så klockan 8.00 stod vi i sovrummet med morgonhesa och alldeles förfärligt falska stämmor och sjöng. En bok, fyra chokladaskar och nån träsak som man skulle ha till kaviartuben (ska jag vara ärlig så fattar jag inte riktigt vad det är för nåt) fick han av sina söta döttrar.
Idag är det alltså tårta som gäller och sen blir det jobb i åtta timmar! Jag får se till att proppa i mig rejält med fika så jag inte behöver dra med mig en särskilt stor matlåda.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0