God morgon!

Jag kände att det var dags att visa något slags livstecken. Det har varit sopdålig uppdatering här som ni kanske har märkt men det beror helt enkelt på att jag inte har haft tid. Det blir så när man slutar 23.00 på kvällarna. När man sen kommer hem så värker det i hela kroppen och det enda man orkar är att lägga sig i sängen. Fast det är värt de sena arbetstiderna och all stelhet eftersom jag verkligen behöver pengarna. Och nu är det bara två dagar kvar på jobbet om man inte räknar med idag för idag är jag ledig! Skönt! Så idag ska jag bara ta det lugnt. Det enda som är planerat är en lunch ute med pappa och lite julklappsshopping. Hoppas ni får en fin lördag, det tänker i alla fall jag ha!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0