’Cos the snow keeps on falling even though we were bad

Idag blev det ännu mer kalas för samma flicka. Fast den här gången var det släktens tur att fira. Och jag tror att Elin är en av de sötaste små flickorna i världen. Bara så ni vet!
Nu är det inte så långt kvar till julafton som ni alla nog är medvetna om och paniken börjar infinna sig, den årliga traditionen vid den här tiden, haha. Så om det är nån som har något tips på vad sjutton man köper för något till sin pappa i julklapp så säg gärna till!
Har jag sagt att jag älskar julmusik? För det gör jag! I alla dess former (hur många det nu kan finnas) och till min stora glädje så finns det hur mycket av det som helst! Vi lyssnar på en tillsammans vettja!




puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0