snabbparty

Klockan är tio och jag är redan hemma. De andra skulle dra vidare till Arena. Men eftersom jag fyller år i oktober så blev det inget sånt för mig. Så middag och singstar med töserna blev det den här fredagskvällen för min del. Trevligt det också. Fast allra helst skulle jag vilja sitta på bussen med de andra på väg ner till stan just nu. Jag kände mig oerhört liten när jag barfota (skavsår)  gick hem efter att de andra hade åkt. Men inte deppa ihop nu Sandra. BARA två månader och ca två veckor kvar. Och på ett sätt var det bra att jag inte kommer in på Arena och Score eftersom jag inte kan vara bakis imorgon då jag ska äntligen ska träffa en person som jag har velat träffa ända sen jag fick reda på att han fanns. Men nu blir det nog mys framför tv:n skulle jag tro.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0