nu kan det börja

Sista dagen på sommarlovet. Jag hade svårt att bestämma mig för vad jag skulle göra den sista lediga dagen på lovet. Det slutade med att jag dammade hela rummet och bytte lakan och allt som hör till när man storstädar. Jag har förberett mig på alla sätt inför skolan och känner mig nu redo för att sätta igång igen. Jag tog till och med med mig min syster på en joggingtur för en timme sen. Riktigt jobbigt var det, svettigt värre. Så nu sitter jag här nyduschad och känner mig nyttig. Det ska faktiskt bli lite skönt att börja skolan igen. Man blir så himla seg av att vara ledig, något som jag tycker kan bli väääldigt jobbigt. Men det blir det ändring på nu, full fart!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0