Mammas dag

Idag har det varit en speciell dag. Min söta mamma har nämligen fyllt år. 43 år närmare bestämt. Och eftersom det har varit mammas dag så har hon fått bestämma allt idag. Så vid lunch, efter att slappat hela förmiddan, åkte vi ner till Viken och köpte thaimat som vi sedan åt i mormor och morfars lusthus. Efter det åkte vi ner till stan och strösade omkring i nån timme innan vi åkte hem. När vi kom hem var jag en riktigt god dotter och bakade rabarberpaj till min kära mor. Gott blev det faktiskt. Fast jag är ju mer eller mindre berömd för mina pajer, inom släkten iaf, haha. Och gratulanter har det kommit lite då och då också. En långpromenad ville mamma gärna göra också, så självklart ställde jag upp. Men jag visste nog inte vad jag sa ja till. Om man knappt har rört sig på några veckor så ska man nog inte gå på en 50-minuters promenad i snabb fart. Träningsvärk i vaderna.

Grattis till min mamma!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0