I must now remind you... Let it rock!

Äntligen fredag efter en vecka som mer har känts som en månad. Och det var första gången på hur länge som helst som man inte fick sovmorgon. 6.40 var man uppe. Men å andra sidan så slutade vi kvart i tolv, så jag är nöjd ändå. Efter skolan träffade jag Kristin och vi drev omkring några timmar på stan. Sen fick jag sitta på mammas jobb i nån timme och vänta på att hon skulle sluta. För då drog det nämligen iväg till Telia för att fixa lite med PUK-kod och allt vad det var. Jag kom därifrån väldigt glad för de laddade mitt kort med 200 kr. Toppen! Och nu har jag precis kommit hem efter en långpromenad med mamma. Det är så obeskrivligt vackert i skogen och vid ängarna där vi brukar gå. Det är vid de tillfällen som man går där som man önskar att man hade en systemkamera.
Nu ska jag tänka ut vad jag ska göra ikväll när alla andra är ute och dansar och leker. Avundsjuk? Nej, inte alls! Haha.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0