now I can smile again

Jag har precis blivit hemskjutsad av min far efter att ha varit hos tandläkaren. Så nu är mina tänder hela. Och det känns jätteskönt! Min nya tandläkare Bosse är hur trevlig som helst så det var nästan bara kul att gå dit. Och nu slipper ni mitt tjat om min trasiga tand! Egentligen skulle jag ha kunnat gått tillbaka till skolan eftersom det inte tog så lång tid dom jag trodde att det skulle göra, men jag är så fruktansvärt hungrig och hade nog inte klarat av att ha lektioner i tre timmar utan att äta något. Så därför är jag hemma och ska sen ta bussen ner till skolan för att göra aktiekunskapsprovet. Ska bara leta fram något att äta först. Jag ska nog sätta mig i solen en stund också om jag hinner.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0