Många prov blir det

Den här terminen har man praktiskt taget badat i plugg inför prov och bara den här veckan har vi tre stycken, två kan man inte träna till men ändå. Imorn är det dags för aktiekunskapsprov och jag tror faktiskt att det nu efter timmar av aktier och kapital hit och dit så tror jag faktiskt att det sitter ganska bra i huvudet. Önska mig lycka till!

Och så har msn äntligen kommit igång också! Äntligen säger jag. Synd bara att den enda versionen av det som funkar är den allra första som fanns och då inser man vad bra det är att det har utvecklats sen dess för fy vad tråkig den är! Men men, jag nöjer mig med det och är glad det jag har att tillgå.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0