Fransk flod?

Idag kom vi (jag och Marika) till skolan som vanligt men vad ingen hade talat om för oss var att första lektionen var frivillig. Så vi hade alltså gått dit helt i onödan och kunde istället ha legat hemma och sovit. Kändes lite tungt men det gjorde inte så mycket för jag var på alldeles för gott humör, eller övertrött kanske. På de timmarna som vi hade kunnat vara hemma satte vi oss i Mitt i City och läste Metro tills det var dags att äta. Då fick vi äntligen träffa fransmännen. Ångrar mig nästan lite, men bara lite, att jag inte tog hit någon men det verkar som att några redan har tröttnat på det. Imorgon ska vi i alla fall prata med dem på franskan. Kan bli intressant.

Salut mes amis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0