en dag i stan

Idag har jag farit runt på stan med mamma och pappa. Mycket folk var det, säkert pga att det är lönehelg. Och nu är jag inte längre kulglass-oskuld detta året. Årets första våffla med pecannötkola avnjöts i solen på toget. Mums fillibaba! Med oss hem fick vi konfirmationspresent till Mandi, present och blommor till Guggi och även kläder till både mig och mamma som vi ska ha på oss imorgon. Tycker att det ska bli riktigt kul imorgon. Jag älskar när hela släkten är samlad, det känns bra på något sätt då samtidigt som det kan var lite jobbigt på sitt vis. Nu ska jag fortsätta mysa i soffan. Såg att det var Lost in translation på TV som jag inte har sett så den blir nog för min del sen.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0