det gick lite snett

Bad på gympan idag. Jag gjorde livräddningen och måste säga att det gick bättre än vad jag trodde. Är mycket nöjd. Efter att ha hoppat från trean var det dags för långdyk. Klarade två poäng och tänkte att jag skulle försöka en gång till för att få tre poäng. Så jag dök ner under vattnet och började simma. och simma. och simma. Jag väntade tills jag stötte på kanten som man skulle passera för att få tre poäng men den kom aldrig så jag dök upp ur vattnet. Då visade det sig att jag hade simmat diagonalt över nästan hela bassängen.Jag hade tydligen varit nära att krocka med en massa människor medan jag tog mig fram. Pinsamt, pinsamt, pinsamt..... Efter det försökte jag bara en gång till sen vågade jag inte mer.
Min kära vän Kristin var med i tidningen idag också. Igår när hon väntade på mig så hade det kommit fram någon och ställt frågor till henne. Så det första vi gjorde på lunchen var att leta reda på ett exemplar av tidningen. Det var lite roligt.

puss!

Kommentarer
Postat av: marika

hahahahah, bokstavligt talat!

2008-04-14 @ 20:35:03
URL: http://lulia.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0