Borttappad

Jag vet inte hur jag lyckas men av någon anledning så gör jag det tydligen. Jag pratar om att tappa bort min mobiltelefon. Alla klagar alltid på att det inte går att nå mig på den när jag är hemma men det beror på att jag alltid har den i jack fickan och då hör jag den inte. Men anledningen till att jag brukar ha den där är just för att jag alltid lyckas tappa bort den annars. Det hände igår. Helt plötsligt var min mobil spårlöst försvunnen. Jag försökte ringa den men inget ljud hördes nånstans eftersom det bara var vibrationen på. Jag ringde och lyssnade hur länge som helst innan jag gav upp. Inte förrän för en liten stund sedan hittade jag den, ett dygn senare. Den låg under en kudde i soffan. Irriterande. Ännu mer irriterande var att jag hade både meddelanden och missade samtal som det var lite sent att svara på då det var Kristin som undrade om jag ville hitta på nåt idag. Synd att dagen redan hade flygit förbi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0