back on track

Nu känns det som att det var hur längesen som helst som jag bloggade. Det beror delvis på samma sak som för alla andra men också för att datorn kraschade. Igen. Så jag blev tvungen att leva utan dator hela helgen, men nu fungerar den igen, tack och lov. Fast lite jobbigt är det fortfarande för msn fungerar inte.
Och så har skolan börjat igen efter vad som kändes som en evighet då man var sjuk. Är fortfarande inte riktigt frisk men är ändå på bättringsvägen. Det enda som har upptagit tiden de´här dagarna som startade veckan är affärsplanen till vårt företag. Den skulle vara inlämnad idag för att ha en chans i tävlingen som vi ville anmäla oss till. Så den har vi kämpat för att få klar och nu är den äntligen det! Det känns naturligtvis jättehärligt. Sista lektionen idag var franska där vi hade ett övningsprov inför Nationella Proven. Idag var det skrivdelen det handlade om. Det hade jag bävat för ända sen vi fick reda på att vi skulle ha det, men jag tror ändå att det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Skönt i alla fall att ha det gjort.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0