Måndag

Den här veckan kommer vara tråkig i skolan. Saknar redan den lilla fröken som tyckte att Kreta var mycket roligare än att sitta i skolan med mig. Men jag hoppas ändå att hon har det härligt där nere och det tror jag nog att hon har!

Igår var jag på visning för ett hus med mamma och syster. Jag var helt emot det från början eftersom det ligger alldeles för långt ifrån stan och som tur var så var huset inte alls lika bra som det verkade på bilder och beskrivning. Tack gud säger jag, jag får bo kvar här ett tag till.

Om en timme ska jag vara tillbaka i skolan för lite civilrätt och innan dess måste jag ha fått lite mat i magen. Det ska ordnas nu!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0