Från plus till minus men snart till plus igen

Imorse när jag vaknade så kändes det relativt bra. Jag tänkte att klart att jag klarar det, sprättlätt. Men fy vad jag misstog mig. Helst skulle jag vilja skriva hundra svordomar här, men det blir mindre trevlig läsning så det hoppar vi över idag. Den här dagen började inte bra alls skulle jag vilja påstå för det hände en sak som förstörde mina planer lite. Vad är hemligt. Och så måste jag tillbaka till skolan för att hämta en bok som jag naturligtvis glömde trots att jag påmint mig själv hela morgonen.
Jaja, dåliga dagar får man ha ibland. Och dagen kommer bli bättre, det vet jag, för om några timmar får jag träffa han som gör mig på bättre humör!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0