nairt-eut-taag

Våffeldagen idag så då stod det dinkelvåfflor på bordet, mycket godare än vanliga våfflor tycker jag.

I skolan hade vi bara en föreläsning om stress att gå på. Intressant var det! Sen bar det av till Bergvik med Maria. Maria är allt bra snäll hon, fick låna en mobil av henne då min är på lagning. Fast det visade sig att den inte funkade sen, så jag får hoppas på att mamma är snäll nog att låna ut sin imorgon.

Nu sitter jag här och ser på Hipp Hipp. Galet roligt! Hade egentligen velat se hockeyn men har tyvärr inte den rätta kanalen. Tur är då att jag ändå får direktrapporter genom msn. Färjestad ligger tydligen under nu, men jag är ganska säker på att de kommer ta igen det.

puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

JA det var ju snällt att ge dig en telefon som inte funkar ;P

2009-03-27 @ 00:57:43
URL: http://maariiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0