Utmanad

Det har florerat en utmaning i bloggvärlden och nu har den även kommit till mig. Marika är utmanaren.

Reglerna:
-Gå in i mappen mina bilder, eller din egen personliga bildmapp.
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i din mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen



Min syster under den första (och enda) fisketuren med båten en kväll i somras. Vi tävlade om vem som fick flest fiskar och jag vann även om min syster inte håller med om det (men det räknas faktiskt inte om fisken inte tar sig ända upp i båten).

Nu skulle jag ju utmana sex andra också men ärligt talat så läser jag inte så många bloggar där jag faktiskt känner personen bakom skärmen så jag lämnar utmaningen öppen. Anta den om ni vill!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0