Som ett brev på posten

igår gick jag runt och beklagade mig över att jag var så pank. Hade bara 58 kr på kontot och när hände det sist? Brukar faktiskt ha ganska bra koll på min ekonomi men nu verkade pengarna bara ha runnit iväg. Så gissa om jag blev överlycklig när jag igår hittade pengar som jag inte visste att jag hade. Jag satt och rensade igenom en låda med massa födelsedagskort och annat och självklart var jag tvungen att läsa igenom alla. Ett av kuverten kändes lite tjockare än de andra, inget som jag tänkte särskilt mycket på, men när jag öppnade det tappade jag nästan hakan. I kortet låg det 350 kr! det tackar man för. Välbehövligt i dessa tider. Men som tur är så kommer studiebidraget snart och så får jag förhoppningsvis pengar av de som lånat av mig snart också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0