Peter Pan

Då var det helg igen då. Just nu borde jag sitta i vår stuga i Dalarna, men det gör jag inte för mamma blev tvungen att jobba. Så nu sitter jag här hemma istället och är dessutom hundvakt. Hundvakt åt lille Peppe (eller Peter Pan som han egentligen heter), det är min farfars hund, en liten ettrig tax. Jag kan inte bestämma mig för om jag gillar den eller inte. Om man räknar bort att han helt plötsligt utan anledning kan anfalla och att när man säger till honom så blir han så sur att han kan sitta under en stol i en halvtimme och fullkomligt ignorera en om man försöker prata med den, så är det en till utseendet väldigt gullig långhårig tax och det är mysigt när han lägger sig i knät för att sova. Men för tillfället verkar han bara sur så det är bäst att jag går och försöker liva upp taxen lite.

puss!

Kommentarer
Postat av: marika

HAHAHAH!

2008-02-16 @ 22:06:18
URL: http://marikkaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0