mer innebandy

Så idag har jag varit på ännu en innebandymatch. Denna gången var det Maria som spelade och tyvärr så förlorade dem men det var spännande. Och läskigt. Det var en spelare som föll och fick väldigt ont i foten. Hon åkte senare till akuten men jag hoppas att det gick bra för henne.
Vi stannade kvar efter matchen och kollade på när killarna spelade. Vi kom fram till att det fanns många snygga killar som spelade så det var nog inte sista gången vi åkte dit.

Nu har jag en massa plugg som jag har skjutit upp att göra. Det får nog bli en pluggdag imorgon.

puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu kommer ni bli värsta innebandy fansen ju ;P

2008-02-11 @ 22:01:45
URL: http://maariiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0