Bad hairday

Idag har varit en riktig skitdag. Har inte alls mått bra idag och jag ber om ursäkt till alla som blev tvingade att lyssna på mitt gnäll. Men det blev väldigt mycket bättre när jag kom hem. Mamma och syster bakade bullar och nybakade bullar kan alltid få mig på bättre humör. Sen hade jag en massa plugg att göra och jag var faktiskt jätteduktig och gjorde klart nästan allt så nu är läxhögen lite mindre.
Fast jag fick tillbaka huvudvärken när mor och far berättade att de hittat ett hus utanför Kristinehamn nånstans. No way! Jag tänker inte flytta till nån liten bondgård ute i bushen, det kan de glömma. Så nu får jag väl inleda operation förhindra-flytt-till-vart-det-nu-är.
Nu ska jag gå och läsa lite inför provet en gång till.

puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men hallå du kan inte flytta heller, för då kommer ja se dig ännu mindre ju :O

2008-02-12 @ 21:26:20
URL: http://maariiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0