Ingenting går som man vill

Idag har varit en sådan dag då allt blir helt galet. Jag vaknade imorse och upptäckte att sim-kortet till mobilen var inaktivt så nu har jag två sim-kort och inget av dem funkar. Så det är en punkt på listan över saker som måste göras imorgon. Ska även köpa en balklänning som jag provade i fredags. Och sen så är det ju första dagen på jobbet också. Så imorgon kommer det vara fullt upp. Jag måste dessutom hinna plugga till ett prov på tisdag så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna allt men det löser sig nog.

Idag har det luktat gott här i lägenheten. Det beror på att vi har bakat knäck. Tid tog det men gott blev det, tur var väl det. Jag stod för chokladknäcken och min syster för den vanliga knäcken medan mamma gjorde tryffel. Så nu har vi ett lager med julgodis. Lovely!



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0