Kenny!

Gud vad rastlös jag är! Sitter här och fördriver tiden bara tills Marika kommer och hämtar mig innan bion. Jag har försökt fördriva tiden så gott jag bara kan, har tagit massa knäppkort, pluggat (!), löst korsord, terroriserat mina vänner på msn, ätit av nästan allt i skafferiet, dansat runt som en galning i köket till musik som bara triggar upp partyhumöret, försökt glömma att jag inte får se the Hives på Nöjes ikväll, jag har till och med spelat in en film! Nu sitter jag bara och växlar med blicken från klockan till snön som faller utanför. Uttråkad! Tur att jag om två timmar sitter i en biosalong och ser på Kenny, kult för tusan! Hoppas att det är lika bra som det var när man var liten.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0