We got koka-kola veins, we don't use our brains

...bla bla bla bla bla bla bla bla bla



Den här låten satte sig helt plötsligt på repeat  i mitt huvud och där har den varit i snart fyra dagar. Jag har ingen aning om hur den kom dit. Kul att det för en gångs skull var en bra låt som fastnade, det är inte alltid man har den turen.

Gårkvällen blev inte riktigt vad jag hoppats på men den var helt okej. Dansade gjorde vi, så mycket att vi tillslut blev hur trötta som helst och blev mer eller mindre sittandes, men det gjorde inte så mycket eftersom det fanns så mycket roligt folk att titta på. Nästa helg hade jag tänkt att jag skulle vara hemma men när jag berättade detta för min lilla mamma så övertalade hon mig faktiskt nästan till att gå ut och festa. Så här lät det:
"Men lönehelgen i januari brukar ju vara en av årets största party-happenings, så var det i alla fall när jag var ung." Och sen fick hon mig att säga "Jag får se hur jag gör, ska fundera på det." Detta är ett exempel på hur klok och bra min mamma är. Ibland vet man inte hur man ska känna inför hennes uppmuntringar. Men sen så sa hon någonting om att jag inte skulle bli mamma när jag var för ung, så hon kan faktiskt komma med goda råd ibland.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0