Jag är smart

Tro det eller ej men jag har suttit här med matteboken ett tag nu och jag börjar faktiskt fatta något. Äntligen har jag lyckats hitta någon slags logik i det här förgrymmade ämnet. Det känns mycket bra!

Igår blev det då alltså score med brudarna och Göran. Tror att han inte mådde alltför dåligt i sällskapet av sex tjejer, haha. Det var en någorlunda bra kväll, för min del var det bara skönt att komma hemifrån, även om jag fick sitta och vänta i över tre timmar på att få reda på vad som hände borta på sjukhuset, tillslut sket jag i det eftersom de uppenbarligen sket i mig, och jag drog iväg till Marika där jag hann att vara högst en halvtimme innan det var dags att dra vidare.
Sent på kvällen fick jag sms om att allt var bra med sjuklingen, tur var väl det!


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0