Galet många galor

Jag älskar galor av alla dess slag och så här i början av året så anordnas dem i överflöd. Ikväll är det guldbaggegalan och den ska jag naturligtvis kolla på...okej... jag erkänner att den största anledningen till att jag ska göra det är för att Björn Gustafsson ska var med, men det har ju faktiskt varit ett bra svenskt filmår så det ska bli lite kul att se vilka som vinner. På lördag är det ju dags för P3 guld och det ska jag också se på hade jag tänkt eftersom helgen kommer bli en hemmahelg, ingen utgång för mig inte. Fast jag vet i och för sig inte om den sänds på tv...hm...det får jag nog ta reda på. Men ni har väl inte missat artisters tolkningar av de nominerade? 
Nu ska jag sluta uppehålla mig med annat och få något vettigt gjort.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0