Bra dag

Det har varit en bra dag idag. Skolan var slapp och inget plugg att göra hemma. Vi var på en föreläsning med någon från en reklambyrå vilket var intressant, jag tänker rätt ofta på hur reklam ser ut och om jag tycker att de är bra eller inte och jag har faktiskt funderat några gånger på om man kanske skulle satsa på ett yrke inom den branschen. Så de närmaste veckorna när vi ska arbeta om just reklam tror jag kommer bli jätteroliga.
Annars idag då, jag har varit på något märkligt humör fast för det mesta har det varit bra. Jag har skrattat så jag grät och ville dö av kramp i magmusklerna. Glada leken är inte att leka med alltså, höhöhö.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0