And it never feels out of place

Första skoldagen idag då. En mjukstart med sovmorgon och två lektioner som vi inte gjorde någonting på. Men imorgon blir det hårdare bud. Det är skönt att schemat ändras om nån vecka så att torsdagarna blir lite mer mänskliga. Skönt är det också att få komma in i rutinerna igen efter lovet, fast samtidigt så skulle det inte skadat med en till ledig vecka. Nu väntar prov och inlämningar till förbannelse skulle jag tro och dessutom så håller jag på att bli sjuk, eller så har jag varit sjuk men på nåt sätt trängt undan det, jag vet inte. Jag känner mig i alla fall yr mest hela tiden och huvudet värker. Men som min gamla morfar brukar säga: Det finns ingenting som inte lite sömn kan bota.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0