To think I might not see those eyes makes it so hard not to cry

Det har varit en lång dag idag som ändå gick ganska fort på nåt sätt, det var nog tack vare godiset vi köpte. Jag vet inte om jag ska älska eller hata den som kom på godiset, man blir ju så lätt beroende men det är ju så gott! Sista lektionen var det matte och vi fick tillbaka proven och lyssna på det här då: jag fick nästan G! Helt otroligt med tanke på att jag trodde att jag bara skulle få två poäng, fast det är ju inte fantastiskt då det fortfarande är ett IG, men ändå. Det var en liten glädjekick. Det känns som att det har varit full rulle hela dagen och jag kommer nog få svårt att sova nu eftersom jag är så uppe i varv (sockerkick kanske?) men jag ska ändå göra ett försök. Ska nog lyssna på lite lugn musik först så jag kommer i sovstämning.

Och här var det tänkt att jag skulle lagt upp videor med låtarna, men det gick inte så ni får klicka er in på dem själva om ni vill lyssna. Samma låt, två versioner. Jag kan inte bestämma mig för vilken som är bäst.

Leona Lewis                           Snow Patrol


puss!

Kommentarer
Postat av: Tilda - fotoblogg

Fin blogg!

2009-02-20 @ 17:21:22
URL: http://tildix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0