Sandra

Veckan började sopdåligt men idag har det faktiskt varit lite bättre. Om det fortsätter att förbättras i den här takten så kanske jag är på topphumör på fredag och får kanske då lust att följa med flickorna ut, men just nu känns det bara som att det mest lockande är att leka soffpotatis. Fast å andra sidan så kom jag på att om jag inte går ut till helgen så kommer det dröja tre veckor innan det blir utgång igen, men kommer jag dö för det? Nej, troligtvis inte, men jag får se hur jag gör. Det kanske skulle vara bra att gå ut och så jag kan dansa bort alla negerbollar som jag mer eller mindre föätit mig på idag.

Förresten så har jag faktiskt namnsdag idag! Vi kan ju låtsas att det var därför som jag vräkte i mig massor av onyttigheter.



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0