Packapackapacka

Fart och fläkt hela tiden. Om två timmar ska vi sitta i bilen på väg till stugan och innan dess ska jag ha hunnit baka en paj, packa, leta fram ett par skor, städa och lite annat som man inte kan åka ifrån ogjort. Men jag har faktiskt redan hunnit med att göra några andra saker som att ta en snabbis till stan. Jag kom tillbaka några hundralappar fattigare och en väska rikare, det är jag ganska nöjd med.

Det är så typiskt, när man är ledig så tänker man att man ska ha tid att fylla bloggen med massa roliga inlägg som man annars inte har tid att pyssla med, men så blir det istället så att man nästan inte är inne på bloggen nånting. Lite synd och konstigt att det blir så.

Nu ska jag fortsätta i resebestyren!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0