Krångel

Som alltid när man ska göra något så är det någonting som krånglar. Aldrig ska allt gå lätt och smidigt, det är väldigt irriterande och jag får snart psykbryt på det. Men imorn hoppas jag att allt ska lösa sig!
Jag hade något intressant att skriva idag men tyvärr så försvann det så fort jag loggade in på bloggen. Det kanske kommer tillbaka snart. Jag kan istället berätta om min dag i några små ord. Skola, lååång håltimme som resulterade i en kjol, en förälskelse i en väska och ett shoppinghumör större än någonsin (typ), sen skola igen, hem till mig med Marika för att plugga vilket vi inte gjorde då vi fastnade framför datorn fullt upptagna med att boka hotell och tågbiljetter. Tågbiljetter, det för oss tillbaka till början av inlägget så jag slutar här.
Nu måste jag duka fram maten som JAG har lagat. Det ni, något att anteckna kanske: Sandra har lagat en maträtt helt själv utan att lyckats sätta eld på något.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0