Jag lovar dåligt

Jag kom på att jag helt glömt bort att berätta för er om min helg som jag sa att jag skulle göra. Anledningen till att jag vill berätta om den är för att den har varit så jäkla bra.

Fredagen var det party som gällde och det var precis vad som blev. Jag hade hur kul som helst. Hade också en av de skönaste fyllorna jag haft nån gång, jag mådde prima helt enkelt. Jag tror också att nästan halva Karlstad var ute för jag träffade väldigt många bland annat en som jag var kompis med för tolv år sen och som jag inte sett sen dess. Tydligen var jag mig lik för hon kände igen mig, pinsamt eftersom jag inte kände igen henne. Men det var kul. Så fredagen den 30 januari var absolut årets roligaste utekväll hittills.

Lördagen började med att man blev väckt 11.00. Inte så kul med tanke på hur sent jag kom i säng. En timme senare var jag, mamma och syster på väg ner till stan för att äta brunch på Plaza.


En av de tre tallrikar jag tog. Kan säga att jag åt som en häst, vi mer eller mindre rullade därifrån alla tre. Jättegott och det rekommenderar jag till alla er som inte varit där.
Sen gick vi på cabary där en av mina lärare medverkade. Det kändes lite konstigt att se honom stå där på scenen men han skötte sig bra förutom ett litet skrattanfall.
Det var full rulle hela lördagen för även den här kvällen blev det en sväng till Arena. Marika fick en fri-biljett för två och det är klart man utnyttjar den, fast det kändes nästan lite onödigt eftersom ingen av oss hade särskilt kul. Men vi hade ju kvällen innan att leva upp till så det kunde ju inte bli annat än pannkaka. Åkte hem tidigt och sov.

Söndagen var inte mycket att hänga i julgranen. Slappade mest och storhandlade. Finns inte mycket mer att säga.

Så... Min helg alltså. Precis som helger borde vara. Roliga men ändå slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0